Onze werkwijze is als volgt:
1.Quick Scan:
Door middel van intervieuws, beoordeling van het bestaand onderhoudsplan, informatiesystemen en vaststelling van de bedrijfscultuur wordt in een tijdsbestek van 2 a 3 weken een kort maar inhoudelijk rapport gepresenteerd waarin de huidige status en mogelijkheden worden weergegeven. Aan het eind van deze fase maken we gezamenlijk een go-/ no-go beslissing.
2. Verbetering / opzetten onderhoudsplan.
Bij het verbeteren of opzetten van het onderhoudsplan gaan we uit van 4 pijlers. Deze 4 pijlers worden samen met de klant en de direct uitvoerende (firma) uitgevoerd:
- Fundament aanbrengen (kwaliteit werkvloer borgen, uitvoeringskosten vastleggen, verminderen correctief onderhoud enz.)
- Preventief onderhoudsplan optimaliseren
- Verbeteringsvoorstellen installatie lokaliseren, actieplan opstellen en uitvoeren
- Reduceren ongeplande stilstandsuren
Nadat er een aanvang is gemaakt met de realisatie van deze pijlers zal de installatiebeschikbaarheid naar de “IST” situatie toe bewegen.
3. Uitvoeren
De uitvoering van het preventief onderhoudsplan, waarvan het “fundament” al gemaakt is, wordt direct opgestart en zal overlappend met het resterende inrichten samenlopen. Door de commerciële afspraken tijdens de fundament fase mee te laten lopen, kunnen de resultaten ten opzichte van de nulmeting ook direct gemonitord worden.
Het fundament is uitermate geschikt om als bouwsteen te dienen voor het stilstandsmanagement. Hierdoor zullen uitvoeringsrisico en de voorbereidingskosten dalen en zal de beheersbaarheid van de stilstand toenemen. Provink B.V. is zeer ervaren in het uitvoeren van stilstandsmanagement.
.